Followers

Saturday, January 17, 2009

sayer dan pening....

sayer pening biler....
kepale sy saket....

sayer pening biler....
biler saye terlalu memikirkan kesusahan task integrated project yg melantun2 susahnye....

sayer pening bilerr....
sayer terlalu memikirkan betapa susahnye kerja saye nanti bile sayer jadi QUANTITY SURVEYOR...

sayer pening biler....
sayer duduk sensorang and memikirkan masalah2 sayer yang berlambak dan belom selesai.... adushhh....

sayer pening bilerr....
sayer dengar org bercakap bende2 yg sayer tak paham...

sayer pening biler...
semue org cakap psal sayer yang asik pening....

sayer pening biler ....
kinot cakap "aku pening la"

sayer pening biler....
sayer tulis blog nieyh....

ahakss...

sekiann...

2 comments:

sakinah husain said...

kt blog anis ade nme aku..kt cni ade nme aku..korg mmg mncntai aku...kpd semua pncinta2 aku...trime ksh byk2...cnta anda kpd sye sgt dhargaiii!!!mmuahh mmuahh laah..haha

ztsuhailly abdmalib said...

adess... sejak bile aku pencinte sakinah???