Followers

Monday, March 15, 2010

ku ke kiri, kau ke kanan.

hi salam.

lame x hupdate belog ku yang cikai lagi hampagas nie. biaselah time2 da nak hujung semester nie. assignment betimbun baru nak buwat. apekan daye. ku mmg jenis yg keje last minit! no good! ;( bad habit. jgn ikut. if ikut, hurm. baik jgn ikut lah. xde pekdah.

assignment ku assignment mu jue. ;P

okeh. ku akan meng-listkan assginmentku yang da siyap dan yang suam2 kuku baru wat:
  1. structure - assignment Q -dah siap.
  2. law- tutorial -dah siap jugak.
  3. measurement - roof - dah anta da pun. =)
  4. civil engineering - retaining structure -belom siap. bru gi site. amik video ntah pape ntah. tu jer. bile nak buwat pun diriku tak tahu. aish.
  5. law - assignment soklan las yer. bru je bincang td. n belom mahu buwat. submit a week sebelom study week. ade mase. nnti buat! :P
  6. structure - assignment yg kedue. hurm. ku buat. tapi sikit je. ku buwat dgn konfiden n jayenye.(jayelah sangat!) ku siap buat atas kertas yang mmg nak hantar. ahaks. bajet betul. tp ale2 bile cek ngn sara. ahaks. ku slh buat rupenye! haha. pdn muke. tulah moral of the stroy is len kali bincang. jgn nak smgt2 buat sendirik! kan dah salah! nasib bek x kasi org laen tiru, kalau tak mesti jenuh nak bg tahu ku buwat silap! zetty...zetty.. :(
ku kire kau kanan.
(ku silap buat strucure. org buat camni. ku buat camtuh)
  1. total quality management - baru dpt - grup work lagi. pastu grup ngn x same kos mate. camne la nak diskusi? any idea? hurm.
  2. measurement - plumbing - ku mmg suke sgt measurement. smpai malas nak buwat! abis bejele ku stapler ketasku.sbb nak buat jadual die yang panjang giler. submit mgu nie. progress suam2kuku siap. ;)
okeh. tu jer. yang da siap lebih sikit bebanding yang belom siyap. nampak mcm tak byk. tp bile nak buat, liatnye semacam. macam seliat tanah liat. no no. seliat daging lembu x cukop rebus! ;) ku bukan pencinta daging. ;P

2 comments:

luZ a.k.a peRmataPuTiH said...

kite pn bkan pncnta dging...huhu
yg mne x siap ag 2...wat la lelok ye..

ztsuhaily abdmalib said...

yeay! ade geng. ;) mekaseh akan ku buat elok2. ;P