Followers

Friday, April 02, 2010

Moge Allah mencucuri roh ke atasnye. amin.

Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un.

itu je lah yang mampu ku ucapkan. tatkala mendengar perkhabaran tentang pelawak negare kite. Allahyarham Din Beramboi drpd rumet. hurm. yelah. agak x sangke. tp nak buat camne. sume da tertulis.

ku rase baru smlm je bukak belog orang. n tertulis tentang twitter din beramboi. bile ku bace. hurm rase mcm din da tahu ttg pemergiannye. tapi begitu lah. bile seseorang tu akan di panggil ilahi. sudah tentu tanda2nye sudah kelihatan. cume antara kt perasan atau pun tidak jer.

hurm. so kt sebagai hambe Allah yang masih hidup di muke bumi ini. marilah kt sedekah kan alfatihah ke atas jujungan Nabi Muhammad s.a.w., Allahyarham Din Beramboi, dan juger muslimin dan muslimat. semuge mereke di tempat di kalangan mereke yang beriman. mudah2an.

sekian

notakakiku: salam takziah dariku.

2 comments:

sakinah husain said...

issssskkkk.rindu din beramboi! :(

ztsuhaily abdmalib said...

dah2 jgn T.T
yg pergi ttp pergi.
yg hidup mmpu bedoa. :)