Followers

Thursday, April 08, 2010

si typo itu aku!


ok. aku mmg typo. hari2 aku taip mesti ade yang ter-typo. kalau x typo skali. x sah! sbb itu lah trendmark aku! so no copy cat okayh!

mule2 x suke gak orang panggil typo. tp nak wat camne. nak tak nak kene terime juger lah. :(

tp semenjak due menjak . aku bangge menjadi typo! yep! aku bangga. haha. rase macam bodoh sombong plak. yelah dah la salah taip. pastu nak riak x tentu pasal. haha. ngeng sungguh!

okayh. aku bangge semenjak aku jumpe persatuan salah taip dekat fb! aku suke giler. macam orang yg jejak kaseh. dpt jumpe kaum kerabatnye yang lame terpisah! ahaks. agak hiperbola disitu! :P

so sape2 yang typo tegar spt aku. sile lah join grup ni keyh? :D

p/s: mekaseh sakinah kerane menyedari bakat terpendam aku nieyh. haha.;P

2 comments:

Eyriqazz said...

typo..cam menarik..

p/s:warna blog agak sukar untuk dibaca+komen moderation menyusahkan untuk mengomen

ztsuhaily abdmalib said...

owh. mekaseh. nnti kt tukar. :)