Followers

Friday, May 14, 2010

kami kembar. :)

salam sume. :) dah lame ku x hupdate belog ku yang cam hampagas nie. maaf lah. sibuk skang. sibuk menghabiskan mase dengan aktiviti carik bf korea yang ensem melalui cite2 korea. :)

i love lee minho. (iklan jap)


<3<3<3

ok. now masuk isi. jangan nak lari topik. so skang post ku pasal kembar. aku dilahirkan sorang diri. dan tanpe kembar. dan takde pun dalam salasilah family ku. yang ade kembar. so, kebarangkalian tuk kembar. kosang atau sifar. :(

so, bebaru ni aku belek lah album gmbr aku. n terjumpe akan beberape minah yang seakan2 kembar aku. :). dan ini diperakui oleh beberape lagi manusia yang berada disekelilingku. so berikut list kembar aku.

1. wedad
die kazen aku. dari kecik sampai besar. sume org ingt aku kembar die. dulu mase kecik lagi nampak lah persamaannye. lagi2 kalau time jalan kluar n time raye. sbb kami pakai baju yang same kaler dan same fesyen. tp skang nih. agak berbeda sedikit. kerane faktor saiz badan yang berbeda. so dah jelas2 x nampak kembar. :(



2. sakinah husain
ini lagi best. sebab orang yang memperakuinye adalah mama sakinah sendiri. huhu. mantop lah. kami ade persamaan dari segi fizikal. dan sudah beberapa kali orang tersalah antare aku dan kinah. ahaks. mmg kembar betul. :P tp die pakai spek. so, ke-kembar-an kami agak kurang. :)

kinah. :)


3. adik mane ntah
maaf. bukan nak jadi biadap kerane tulis adik mane ntah. tapi siyes aku x tahu name die. ni pun sebab kawan aku yang jumpe. die jumpe kat kedai makan mapley ss14. die kate die jumpe budak ni kat situ dan terus amik gmbr. sbb nak bagi aku tgk. huhu. tp persamaan kami mmg agak same. cume die takde tahi lalat macam aku. n btw, die lagi comel dari aku. :) aku suke die. die kiut! :)

adek kiut.

tuh je lah. kot. list kembar ku. haha. kowang ade mate kowang tgk. kowang ade otak kowang pikir.betul ke tidak aku n kembar2ku. ade iras ke tidak.
so same2 kite renungkan. peace. :)

chowz :)

No comments: