Followers

Monday, May 31, 2010

yes! kali pertama buat kerja giler!

ok. maaf ya. lame tak hupdate belog nie. yelah. empunye belog tengah kedemaman. n by the way. tatkala ku menulis post ni ku maseh demam. oh! demam panas nyah lah kau dari diriku. :)

balik pada tajuk. kerja gile. hurm. bagi sesetengah orang bende ni bukan lah kerje giler. :) tapi bagi diriku, yang bernama zetty suhaily binti abdol malib. ini adelah kerja giler. :)
zetty suhaily x pernah nak pergi jumpe artis, mintak autograf, or amik gambar bersame. walaupun die fanatik kat artis tuh.

so kejadian kerja giler ini terjadi pada tanggal 26 mei 2010. bersamaan ngn hari khamis. bertempat di the curve. damansara. ni sume gare-gare sakinah yang minat artis nie. ahaks. ku pun minat jugak. :) so aku, kinah n anis pun terjah lah the curve tuh.

penat mencari las2 jumpe gak. tempat di mane ade nye artis2 or bintang2 akedemi fantasia 8. so mule2 jauh je berdiri. tgk dari jauh. huhu. yelah takot lah kalau masuk2 je kene halau. yelah. ktorg pun pakai terjah. takot gak la. tp lame2. ktorg masuk dalam. huhu. mule2 bajet tak nak beratur amik autograf. tp las2 beratur gak. berhimpit2 gak nak mintak autograf die. huhu. tp aku hanye amik gambar je. gambar shahir la paling banyak. :D

so berikut adelah hasil daripada kerja giler zetty suhaily binti abdol malib:

kesesakkan bertemu af8. :)

malu nak masuk. amik gmbr dr luar je. :D

kinah malu2 kucing nak masuk dalam. :P

oh shahir!

ketike bersesak nak amik gmbr n autograf.

shahir.shahir.shahir

shahir n iwan. tgh photoshoot.

ayuh pulang. :D


notakakiku: byk lagi gmbr artis af yang laen. tp yang ni je sempat uplod. enjoy. :P

4 comments:

the sastraboy said...

waa. gila nya!! haha. tahniah berjaya buat kerja gila! kuang-kuang-kuang..

ztsuhaily abdmalib said...

hahaha. perli la tu kannn. :P

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

huhu...best ek lau dapat jumpe artis2 ni sume? hehe...ku tak pernah jumpe..jadinya xpernah tau ape perasaan nya...

ztsuhaily abdmalib said...

hehe. x lah best mne. biase2 jer. cume kdg2 x cye die ade kt dpn mate.
:D