Followers

Wednesday, June 09, 2010

aku dan world cup!

Mekaseh lah buat intenet um yang memang terbayek! Sbb kat bilek aku jer takde wireless. Sememangnye wireless um mmg terbaek! Sbb wireless um. Sume keje ku terbantut! Belog, facebook, emel, assignment. Sume terbantut! Mekaseh um! Kau mmg university terbayek! :P

World cup da nak setat da. Tapi aku masih bingung lagi konpius nak pileh pasukan mane sbg pasukan pilihan.walaupun ku bukan lah kaki bola, tapi fenomena world cup mmg hangat habis! Mane-mane je sume orang sebut pasal world cup. Sume orang dah ade pasukan pilihan masing-masing. Hanye aku je takde. Sedih betul!

world cup topik hangat sebulan due nie. :) sane sini world cup! :)

Kadang-kadang nak bile nak buat pilihan pasukan bola world cup. Aku x tahu nak pilih berdasarkan criteria ape? Berdasarkan pemain yang kacak ke? Takpun berdasarkan negare feberetku ke? Tak pun berdasarkan kehebatan pasukan? Aish. Aku mmg xde bakat dalam dunia bola.

Aku ade gak lah short list kan beberapa pasukan pilihan. Tp atas sebab yang tak berape nak munasabah lagi tak boleh pakai.. hahaha contuh nye. Aku macam nak sokong korea selatan.sebab ape aku pileh korea selatan. Sbb dia ade ramai pelakon hensem. Contuhnye. Pelakon-pelakon BOYS OVER FLOWER. Hahah. X masuk akal kan?

Selain korea, aku macam nak sokong pasukan spain. Sebab spain macam power. Sebab die ade ramai pemain yang kacak! Haha. Sebenarnye aku x kenal pun pemain die. Tapi disebabkan aku mmg minat jejeka latin. So aku assume lah sume pemain die mesti hot lagi sexy. Hahah. Bengong betul aku nie. Sokong pasukan yang agak2 ramai pemain nye yang hensem. Hahaha.

Setelah ditolak tambah darab bahagi, aku rase cam nak sokong brazil. Haha. Sebab ape aku pilih pasukan ni? Ntah lah aku pakai pilih je. Sbb mcm terer je pemain-pemain yang die ade. Haha ntah lah aku rase je. Tapi ntah la, aku bukannye kenal pemain die sgt. Kalau kenal pun. Yang pemes2 je. Itu pun x tahu mereke still main ke tak. Contuhnye macam ronaldo and ronaldinho. Huhu tu je yang aku kenal.

So ape yang dapat aku simpulkan kat sini. Aku pilih pasukan bola ade lah atas sebab2 yang bengong lagi tak masuk akal. Ni sume sbb aku bukan kaki bola. Aku hanye minat sikit2. Mcm minat pada pemain die yang ensem! Hahah. :P

Notakakiku: jadilah diri sendiri. Sebab jadi diri sendiri itu lah yang terbaik. Kalau x minat bola. Jangan nak pura-pura minat tgk bola. Haha. :P chowz

2 comments:

Hazman said...

yeap... player ITALI pun hensem dan kacak juak... tapi rasanya orang lebih tahu pasal team ENGLAND sebab diorang lebih glamer

ztsuhaily abdmalib said...

ahaks. ye ker. x penah lak tahu pasal itali. huhu. xpe2. lepas ni leh usya itali plak. hehe. :D