Followers

Tuesday, July 13, 2010

saya seorang daripada 60,000 yang terjah dataran!

haish. lame mendiamkan diri daripada berbelogging.
ni sume gare-gare spain menang!
aiseh men. kalah lagik.
sedih dan sebak betul!

saat kemenangan spain. (cemburu mode activated!)
kerana final worldcup.
aku dan member sanggup ke dataran!
yeah tengok ramai2 baru masyuk!
walaupun pagi esoknye aku ade kelas.
(tp nasib baek cancel last minute. dpt aku sambung tido. hehe)

dataran mmg full! car park full!
berlapis2 parking.
bukan double parking.
bukan triple parking.
tapi empat lapis! yeahh.



muke peminat worldcup! :)

sampai2 je. penuh dataran.
macam lautan manusia yang berkaler merah kuning dan jingga!
siap ade org bawak tikar, bantal, gendang,
oh tak lupe juger pada mereke yang dtg ngn famili.
siap bawak baby mereke lagi!
oh semangat betul mereke!
tp ktorg bawak kfc je.
sbg bekal ketika lapar! :D

walaupun spain menang
dan belande kalah,
aku takde lah kisah sangat.
takde lah nak sedih nangis2.
tapi bile tgk ramai-ramai macam nie
baru rase meriah lagi unity!
bersemangat. meriah. dan masyukkk!

notakakiku: meriah betul dataran. i like! i like jadi salah seorang drpd yang membanjiri dataran! yeahh. smuge msia msuk world cup!