Followers

Saturday, July 03, 2010

setelah satu minggu cuti.

oh, ini bukan sbb aku cuti. aku belom ke tahap itu lagi. :)

setelah seminggu ku menikmati cuti. oh. cuti mmg indah! tiada ape yang indah melainkan merasai nikmat cuti setelah berbulan berpenat untuk semester khas! :) tidur dengan nyenyak nye. makan dengan nikmatnye. tengok tv dengan khusyuk nye! oh cuti mmg best! aku suke cuti!

sepanjang cuti nie ku tinggal ngn wedad. ok jadi anak dara yang baik. duk rumah diam2. kemas rumah. masak sendiri. (oh, independent-nye kami!). basuh baju.oh, mmg jadi anak dara yang baik! ;P

wedad minat bola. bukan minat. fanatik bola. sume game bola die tgk. mule2. ku tak berape nak join tgk bola. sbb tak la minat sgt. tp semenjak game england ngn german aritu. n semenjak england kene belasah ngn german 4-1. ku dah smakin rajen tgk bola! semakin rajen tahu name pemain. semakin rajen tgk jadual bola. aish. perubahan yang bagus! i like! :)

ok. world cup mmg hampir ke kemuncak nye. skarang da masuk quarter final. so, demam world cup mmg bertambah parah! sume orang dah mula rasai demam ni. laki, perempuan, tua mude. sume tengok bola! termasuk la orang yang menaip post nie. :D hehe.

aku pun dah semakin fanatik tgk bola. lagi2 malam ni punye game! i like brazil kalah. hehe. bukan ape. tetibe je malam ni. aku sokong penjajah. sokong belande. heheh. so bile belande menangv2-1. aku lagi smgt nak tgk bola! heheh.

go belande. go penjajah. go.go.go :)

jgn sedih. bole cube di next world cup. :)

so. arap belande leh masuk final! :) yeahhh

jom sambung tgk bola!

notakakiku: sejak bile ku minat bola? tak sabar nak tgk final kat um! jom tgk kengkawan! kt gi dataran! hehehe. :)

No comments: