Followers

Wednesday, August 18, 2010

subhanallah.

subhanallah.

hurm. subhanallah! itu je lah yang mampu ku ucapkan tiap kali aku lihat kebesaran yang maha Esa. malam nie. aku tak tahu nak buat ape. so aku main search kat uncle google. seronok gak la. mampu buat aku tertawa dan terpegun!

so, aku pun search la Allah's miracle. tiada ape yang mampu ku ulas. sume nye tertulis. sume nye kerana kebesaran yang maha Esa. subhanallah. berikut ade lah hasil pencarian aku.

kalimah Allah pada urat tangan :)

kalimah Allah pada bulu pelapah burung. :)

kalimah Allah pada warna daun.

kalimah Allah pada ombak laut. ketika tsunami melanda acheh. subhanallah. pasti ade sebab mengapa berlakunye keajaiban ini. sesungguhnya Allah maha mengetahui.

kalimah Allah pada urat daging. :)

ni ade video dan beberapa keping gmbr lagi tentang ALLAH'S MIRACLE. :)

smoge kt dpt sedikit sebanyak pengajaran dari sini. mungkin ade byk lagi keajaiban yang ade. cume kite sedar atau pun tidak. wallahualam. :)

notakakiku: bermuhasabah diri sebentar. subhanallah. sungguh indah ciptaan ALLAH. :)

No comments: