Followers

Tuesday, October 12, 2010

akhirnye dapat gak aku ponteng kelas!

memang sudah menjadi impian bagi setiap pelajar universiti tuk ponteng kelas! lebih-lebih lagi kalau lecturer die garang bak sang harimau ataupun subject tuh mmg tak berapa nak faham. datang kelas pun serupa tak yah datang kelas! :)

ponteng kelas menjadi impian aku setelah sekian lame. sudah lame aku ingin ponteng kelas! sbbnye hanye lah suke suke a.k.a. malas. bukan tak minat lecturer tuh, mahupun subject nye. cume aku malas nak jadi budak skema. orang lain ponteng sesedap ati. aku lak rajin ke kelas. :)

so, hari ini bertarikh 12oktober aku dpt ponteng kelas measurement! yeayy! esok pun aku bakal ponteng juger! esok aku ponteng kelas measurement and project management! yeayyy!!! seronokkkk! leh lah aku siapkan assignment prof. practice. yang terbengkalai dan kene submit khamis nie! adussshhh. :(

oleh kerana itu, aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada DR. ALIZA ALIAS. kerana sudi menjadikan impian aku sebagai kenyataan. dengan memberikan CUTI SAKIT selama 2 hari kepadaku! ahaks. :)

notakakiku: first time dapat cuti sakit setelah beberapa tahun. so, marilah memanfaatkan cuti sakit yang telah diberikan! yeayyy! :)

4 comments:

nur anis said...

nak cuti sakit jugak!!!

ztsuhaily abdmalib said...

ahaks. sile lah cemburu! hehe. :)

Fiffy said...

wah. but x jeles pun. sebab i dah glemer dgn asyik memonteng without any reasons. hahahaha

ztsuhaily abdmalib said...

hahaha. itu lagi terbaik! mmg patut dicontuhi! :)