Followers

Tuesday, October 26, 2010

kenape saya on air 24 jam!

ni lah gambar orang yang tengah on air lagi syok sendiri!

mesti ade yang konfius dengan maksud on airon air disini maksudnye pakai earphone, headphone tapi bukan hand phone. then, pastu pasang lagu kuat2.  sampai rase mcm leh headbanging sekali! bile dah pasang lagu kuat-kuat. mane leh dengar segala bunyi-bunyian disekeliling sampai kalau rumet sendiri nak panggil pun terpaksa buzz kat ym, chat kat fb, post wall kat fb mahupun baling je teddy bear kat aku.  haha.itu lah padah ber on air. :P 

aku mmg suke on air dimane-mane ketika belajar, dalam kelas, dalam library,  ketika baring, ketika tidur mahupun ketika berjalan nak balik rumah! ahaks. on air mmg best!

so sbenarnye, ade byk sbb aku on air.

1. on air itu nikmat!
siyes! on air itu memang nikmat. lagi-lagi kalau layan feberet! eminem, paramore,linkin park, flo rida. oh memang masyuk. pasang lagu feberet, lepas tu valume kasi pecah telinga, kalau tahu lirik lagi best. rase cam dalam jamban redbox aje. haha.

2.on air it cool a.k.a kewl.
siyes, bagi aku pasang earphone kat telinga (takkan kat hidung kot) nampak cool. rase cam memang cool habis. takde lah nampak mcm sedih or lonely jer. especially time nak balik rumah naek ktm sensorang. pastu nyanyi sendirian. haha pastu bile hand phone  dlm handbag berbunyi langsung tak dengar. tak pasal-pasal orang dlm ktm dpt dengar lagu free. haha. :)

3. malas nak dengar orang bergosip
hahaha. kalau sape2 diseliling anda tengah bergosip a.k.a mengumpat secare berjemaah. adalah lebih elok kite ber on air. kurang sikit 0.01% dosa kite. ahaks. lagi best kalau kite ber on air time mereke gelak-gelak secare mengilai yag sungguh anoyying. hurm, pasang lagu kuat-kuat pun tak sakit telinga macam dengar mereke mengilai! ahaks

4. kalau dah penakut tuh, penakut jugak la.
aku selalu stay up malam. ingin aku highlight kat sini, stay up malam tidak bermaksud study, buat assignment, buat thesis. tapi lebih kepada berfacebooking, ber ym-ing, bertumblr-ing, berblogging! so disebabkan lokasi bilik sy amat lah hujung dunia. so, agak sedikit sekari mari (scary merry). maka dengan ini, ber on air adelah care terbaik, untuk mengelakkan anda drpd diselubungi misteri. ahaks!

so sesiapa nak berguru dengan guru on air sile layari facebook saya atau pun komen kat sini. hahaha. (tetibe rase nak poyoss jap! ) :P

notakakiku: on air itu nikmat. on air itu cool. jom on air! :)

3 comments:

MomTom said...

tp x pernah nampak uols ber on air pown?
tp pakai earfon memang nikmat sangat. bunyinya mcm betol2 menusuk ke telinga. bunyi gitar, drum, kalau ada seruling, arrrrr......
dan saya selalu tuka2 earfon setiap 2bulan sekali. boleh tnya rumet kalu x caya

ztsuhaily abdmalib said...

hahaha. mls nak tunjuk je. kene senyap2. :P
tiap2 2 bulan? ohemgeee! selalunye. beli je la yang mahal sikit. leh pakai lebih dr setahun. :)

MomTom said...

sayang la duit nak beli mahal2