Followers

Tuesday, October 12, 2010

pose menarik dari balqis batrisyia!

betapa gembiranya diriku bile mendapat perkhabaran tentang kelahiran anak buah aku yang latest! dan ape yang paling menggembirakan  ialah aku dapat anak buah perempuan lagik! yeayyyy!

menjadi keluarga yang mempunyai genetik lelaki sebagai genetik dominan adalah satu yang anugerah. tapi, mempunyai anak perempuan dikalangan kami adalah satu kepayahan. mmg sukar untuk keluarga kami melahirkan anak perempuan. oleh kerana itu, apabila adanye kelahiran perempuan diantara kami. sudah tentu kami gembira! especially diriku. sbb ade kawan! yeayyyy!!!

semalam anak buah aku baru je lahir kemuka bumi nie. namanye telah dikonfemkan oleh ayahnye sendiri. BALQIS BATRISYIA! cantek namenye! secantik and secomel empunye badan! dilahirkan pada 1130 pg. secara pembedahan di hospital putrajaya. :)

berikut ialah pose-pose menarik dari BALQIS BATRISYIA!











notakakiku: tak sabar rasenye nak ade anak sendiri! ahakss. ;P

4 comments:

nizamsani said...

comel sangat.

ztsuhaily abdmalib said...

mekaseh. nizam. :)

nur anis said...

comelnya..macam aku kecik2 dulu..comel macam tu la..^_^

ztsuhaily abdmalib said...

mekaseh2. hahah. patut la. aku tgk anak buah aku ade iras2 kau. :P