Followers

Wednesday, November 24, 2010

kenapa budak kecik tembam org cakap comel, tapi bila dia besar terus tak comel? T.T

ini bukan post macam mengukur baju di badan sendiri atau amik gambar vain terus upload dekat fb konon tu gambar candid wow terus cantik padahal penat berusaha buat muka paling comel. eh tade kena mengena. ahah maaf musim exam kalau merapu tu biasa la kan? :)

okay berbalik kepada soalan di atas, pada pendapat saya. emm mungkin saya belum cukup ilmu untuk kongsi pendapat. weh weh indah nya kalau jawab macam ni dalam exam lepastu lecturer terus bagi markah kesian. konon "alolo kesian dia budak baru belajar". okay merapu lagi sekali. -_-" kan dah cakap normal la rapu rapu repek repek masa minggu exam. (kata dasar merepek tu repek ke eh? atau aku buat bahasa sendiri? )


okay kalini betul tak merapu dah. tak payah cakap banyak la kan. kasi tunjuk gambar sudah boleh jawab soalan.
aloloooloo shomel lotey betul budak ni. tengok tembam dia. sekarang banding kan dengan tiga tembam di bawah.
bila saya kata tiga tembam di bawah bermakna yang tengah tu masuk sekali koleksi budak tembam okay? jangan perasan kau terkecuali. haha maafkan aku anis.

HEY KENAPA BUDAK TU LAGI TEMBAM TAPI KALAU SUSUN EMPAT EMPAT ORANG (BAYI, BUDAK TEMBAM SATU, BUDAK TEMBAM DUA, BUDAK TEMBAM TIGA) MESTI ORANG PERGI DEKAT BAYI TU CUBIT PIPI DIA DOKONG DOKONG DIA. TADE ORANG KE YANG NAK DOKONG KITORANG HAH? haha

okay habis sudah merapu. 

khamis sudah mula periksa,
tapi banyak lagi topik tak cover,
weeyyy dah hari rabu tinggal sehari nak baca,
wooohhhh gua dah mula cuak dah ni der. T.T

selamat menjawab periksa bagi yang ingin menjawab. kalau yang taknak jawab pun takpe. tulis nota kecik *maaf pensyarah. saya tak suka soalan ni. boleh berikan soalan yang lebih menarik dan mencabar? *
cewah mana tahu dapat penampar satu dua? -___-"

2 comments:

Faarihin said...

hahaha..

slalu sy cakap..

'kecik geram bila dah besar seram'

ehehehe..


good luck pekse yer tuan umah... (^__^)

ztsuhaily abdmalib said...

ahakss. mcm tuh plak. kasihan mereka yg besar itu. ;)