Followers

Sunday, March 27, 2011

revolusi GAME! :)

sekarang teknologi canggih bebenar. 

especially pasal game. 

macam2 game ade sekarang nie.

drpd gme yang gune tape tuh la



kepada game boy


kepada sony play station



then sony play station 2




now sony play station 3







but before sony play station 3


ade pulak sony PSP play station portable.
n sekarang ade XBOX

ok. tu je yg aku tau. 
any game yg ade selain drpd nie. 
aku x tau. cuz aku pun bukan la reti main pun. 
setakat game TARZAN aku reti la. 

n satu lagi game yg aku main game BRITNEY DANCE 
tu pun rasenye aku main separuh jalan. ahaks. :D

tapi sekarang aku da jumpe game yang betul sesuai dengan peribadi aku

.
.
.
.
.
.
.
.


ni die!
.
.
.
.


ni la game yang betul2 sebati dengan aku. 
murah. bole dpt semurah rm2.50 je. 
portable. bole di bawa kemana saje. n bole main dimane saje. termasuk dalam klas! ;P
gune bateri aa je. gune eveready pun da ok.
macam2 kaler ade. transparent lagik!
hebat kan? hebat kan? 

pastu game die ade sampai beribu-ribu.
ade 9999 game dlm nie!
siyes power gile game ni!
dgn hanye rm 2.50 anda mampu memilik 9999 game! 
wow!! murah sangat!!
so, ape tunggu lagi!
dapatkan BRICK GAME di pasaran sekarang!
ye SEKARANG! ;p

notakakiku: pencinta BRICK GAME!

2 comments:

beena said...

teringat mase kecik-kecik slalu men game tu sampai rosak..bape kali tuka pon tak ingat=)

ztsuhaily abdmalib said...

tu la kan. :) game ni mmg ade sentimental value! teringt zmn kanak2 hingusan. ;P