Followers

Friday, May 06, 2011

loghat utara cute-lah!

ni kami nak khabaq kat hampa hampa semua.
kami rasa loghat utara kiut lah!
comey! 

ok. cukup sampai situ loghat utara aku.
kalau aku ckp lebih lagi. 
habis sume orang utara serang aku!
sbb rosakkan kat bahasa dieorang!
but seriously, aku mmg rasa loghat utara cute-lah!

tak tau la nape. aku rase tahun ni 
aku alami
byk pendedahan bahasa utara
contuhnya

1. anwar hadi
korang kenal kan die. die vlogger and blogger pemes. mmg x penah hilang loghat die. baguih2. :)


2. matluthfi
vlogger comei. ckp utara. sumpah comei lagi cute loghat utara die! sume vlog die best! sile lah tonton! sure pecah perot! 

3. citer cun!
oh, remy ishak, faezah elai, and manis. loghat die mmg tiptop! CUN habis! pecah perot aku gelak. habis ayer mataku nangeh tgk citer ni. nanges sedih, nanges kelakar nak mampuih! ;)



so, setelah buat post ni, aku rase sekarang aku ada misi penting. sekarang ni misi aku after exam. carik BF utara! wohoooo! ;P

notakakiku: sapa nak ajak aku loghat utara, bg tau! aku nak belajar! ;P

No comments: