Followers

Sunday, June 12, 2011

ahad. di opis memang menawan-lah

first time dalam hidup gi opis hari ahad.
oh ini satu kecemerlangan yang nyata
hebat betul

waktu2 mcm ni patut ade dirumah.
iron baju.sidai baju. tgk hbo.mtv
bukannye menghadap plan arkitek yang mcm hampagass ni
rase nak sepak2 je plan ni
hahahah

sekarang da mula rasa lapar.
sbb kalau kat rumah time hari ahad
24 jam makan
hari ahad hari makan saya
hari menambah berat bdan
hari menjadi obes!

sekarang da mula terfikir lauk pauk dirumah
oh sedapnye
alangkah bestnye jika berada dirumah!
alangkah bessnye masih tidur-tiduran dirumah!
oh, cemburu pada mereke yang x keje hari ini!

ahad. diopis. memang menawan
tiada siapa diopis.
internet, komputer, telefon, tandas, mangkok jamban, peti ais,
sume aku punye.
hehhee.
:P

ok la.
 nak sambung taking off!
da!

notakakiku: duk diopis memang menawan. tp lagi menawan duk kat umah. haihhh! :(

3 comments:

Syahidah Roslam said...

bestkan keje ari ahad..syok je..:)

nur anis said...

kamu sangat cemerlang..^_^

ztsuhaily abdmalib said...

syahid! hehe. syok sgt! pakaian bebas. tp satu jep tap best x leh nak lunch. kedai jauhh! so mkn je ape ade kat peti ais. hehehe

anis! aku mmg cemerlang. pekerje kesygn boss!