Followers

Wednesday, June 15, 2011

budak paling femes kat opis!

semenjak 2-3 mggu kerja kat sini
daripada pemerhatian aku yang tajam
aku dapat rasakan ade sorang ni yang salu jadi perhatian di opis ni

hebat betul die ni. 
name die salu dipanggil2.
name die salu disebut.
haih. tangkal ape la yg die pakai.
haihh cemburu betul!



time budak ni rilek jep.
pasti ade yang memanggil name die.
panggil tu pun mesti sbb nak bg keje. ade je la keje nak bg
lepas siap satu.
satu dtg tanpe diundang
dah tu bukannye keje dr supervisor.
tp keje mereke sendiri yang disedekahkan kepada sibudak pemes ni.
haih. 
kasihan si budak pemes nie.

elok2 je. tgh kemas nak balik.
ade je job menanti.
terus name si budak pemes di sebut2.
haih. nasib2. ape la nak jadi ngn si budak pemes ni.
kasihan aku tgk.
hari2 overtime.
ahad pun overtime.
haihhh
kasihan.
T__________T

notakakiku: berdoa je la. 7 mggu ni die bertambah pemes! heheh. :)

No comments: