Followers

Saturday, June 11, 2011

bye -bye um part 2.

hyep. saya di umah along saya di bukit mahkota
so ade sedikit idea nak update belog
memandangkan ade gmbr saya di lappy die.

berikut ade hari terakhir saya bersama rakan2 saya di UM
saya rindu mereke
saya harap mereka rindu saya juger
seperti mane saya rindu mereke.

saya sayang mereke
saya harap mereke pun sayang saya
macam mane saya sayang mereke

berikut adelah bye-bye UM part 2

1. fakulti saya. :)
fakulti alam bina, UM. :)






2) pejabat fakulti
amik slip exam! :)


tu kad matrix saye 









3) tangga ke dewan kuliah





4) bye-bye fakulti



 5 of us!



kami la pemandu yang kurang upaya tu. hahaha. :P







on the way balik kolej. kene la berhenti jap.

amik gambar. hahaha

5) jom berkenalan dengan kawan kawang sayer. :)


anis hana
the ayu gurl


sakinah
the nerd girl


huda
the 'otai' gurl


zetty
the gewdix gurl


erul 
the photographer


6) nak balik kolej.

kenalah naik bus! hahaha. :P

















7)dah sampai pun kolej 1st, UM




hahaha. itu je la. bye-bye UM part 2

notakakiku: miss kawan-kawang saye.

No comments: