Followers

Thursday, June 16, 2011

live dari opis part 2

ok. now aku masih di opis.
jam menunjukkan 4.08 pagi
waktu malaysia
so, ini bermakna.
aku OVERTIME kat opis ni.

sebagai trainee kat sini.
ini mmg benar2 training.
rase begitu pahit nye deadline tuk submit BQ n dokumen
oh deadline bos. deadline aku jugak
same2 la kite berdeadline

overtime kali ni mmg
kenangan manis lagi pahit.
manis nye sbb leh online fb sampai ke suboh
walaupun member sume da dibuai mimpi
kecuali sakinah husain.
die jet lag
baru balik dari Indonesia
jumpe Galang

and yang pahitnye
seperti biase kene letak mancis kat kelopak mata
sambil menguap sepuluh kali
n jari jemari pulak duk sibuk menaip nombor
mcm nombor ade. dari no 1 hingga no 10. sume ade
u name it.we got it. :)

but the best part of keje OVERTIME ni.
adelah esok x yah dtg keje!
oh yeahhh!
saya suke!
so ade mase 24 jam tuk tido straight
x bangun2.
huhuhu!

mmg tak sbr nak tggu pukul 6!
x sbr nak amik bas kat depan opis
sampai je umah
da x nampak ape.
melain kan slimut busuk.
teddy bear busuk
dan bantal busuk! :)
oh rindunye sy pade mereke!















lengkap. segalanye ade.
ni la bahan2 yg diperlukan tuk memastikan tidur anda tidur yang lena!
:)

notakakiku: ---takde--ngantuk---

2 comments:

sakinah husain said...

jangan lupa ya hadir di pernikahanku sama galang. <3 :P

ztsuhaily abdmalib said...

hahaha. oraiteee! bile agaknye tarikh tu. kene maklum awal. sbb takot2 clash ngn wedding nina n noh. nnti susah aku nak wat pilihan nak gi wedding ex-bf or ex-rumet. haihhh! :(