Followers

Friday, July 15, 2011

mari menjadi QS yg berjaya

now da nak masuk 7 mggu aku praktikal
oh macam2 da ku lalui
sepanjang aku praktikal
kat qs firm

pahit
manis
tawar
masin
masam
sume ade
lengkap!
lengkap hidup aku sbg trainee!

so sepanjang aku kat situ
mcm2 da aku belajar
belajar tuk jadi QS
dari keje2 taking off
buat BQ
siapkan tender document
cari ECA
buat ECA
gi site meeting
and now buat arithmetical check tuk client
oh best betul keje QS

dulu before masuk tempat intern
aku tak nak jadi QS la
takot nak jadi QS la
and itu la
ini la
mcm2 alasan ade. :)

but now, bile da stat blaja
secara praktikal
lagi senang masuk
lagi faham
so minat tu pun da stat ada
alhamdulillah

so pas ni
lepas praktikal
mungkin da stat nak carik keje
sbg QS
:)

notakakiku: mari menjadi Qs yg berjaya! ;)

No comments: