Followers

Tuesday, October 04, 2011

detik-detik pre-graduasi.

insyaAllah rabu ni aku berkonvo-konvoan dekat DEWAN TUNKU CANSELOR, UM. perasaan sedikit bercampur baur. setibenye aku di UM pada kamis yang lepas. tuk amik jubah konvo. perasaan aku sedikit gembira dan seakan-akan tidak percaya yang aku akan grad. so thats means. aku officially dah dewasa. cuz after this ape yang aku tempuhi mmg dugaan tuk orang dewasa. carik kerja. carik rumah. carik kete. carik anak-anak dato yang kaye raye! oopps! maksud aku carik calon2 suami. nak tak nak sume tuh kene lalui. n dari situ kematangan aku akan semakin terserlah. :P

gmbr time amik jubah. siap featured dlm grup alumni UM. ;D

after dah amik jubah sume. perasaan excited wujud. sesampai je kat rumah main test power jubah n topi die. cuz jubah tuh pelik skit. terlampau fashion. smpai ade care nak pakai. tuh yg kene test dulu tuh. bile dah test. baru perasan masih ade barang yang tak terbeli. haihh. so bile perasaan excited konvo n perasaan excited nak shopping semakin melantun2. maka. lagi la aku semangat nak konvo. yeayyy!!!

sabtu. ade rehearsal. ok time ni sedikit cuak. perasaan excited nak shopping konvo kian lenyap. cuak makin memakan diri. cuak sbb takot tertinggal barang2 penting. cuak takot terjatuh tersadung depan canselor. cuak takot2 topi jatuh. cuak kalau gambar amik scroll buruk! ok time ni sumpah cuak. tp towards the end rehearsal tu. rase cam dah ok je. cuz ingat nak hentam je la time hari rabu nanti. wat ala kadar je. hik2. :P

lepas rehearsal. posing jap dpt dtc
"say kimchiii"

bibu, pinjam gambar jap! :)

so petang tu gi shopping kat mid n the garden. tp tak dpt nak shopping cuz. mode terlampau cerewet dlm buat pemilihan telah diaktifkan. then ini telah mendorong untuk membeli barang2 yang bukan barang2 konvo. haihh.. -___-'' . oleh hal yang demikian, ahad pagi tu. misi carik barang konvo diteruskan dan kali ni terpakse gi area sogo. berbekalkan keazaman yang kuat. aku beli je la ape yg ade. dah tak leh nak cerewet2. cuz susahkan diri aje. bantai je la ape yang ade. janji ade. :(

now dah hari selase. which mean aku grad esok. sumpah tak rase pape. iron baju pun liat, tak prepare pape pun. tak prektis pape pun. hurm. takot plak bile pikir tak ready pape. takot nanti rabu pagi cuak semacam and ade la yang kalut lagi kelam kabut nanti. haih. x best btol. :(

harap2 rabu ni sume berjalan lancar! tak sabar nak snapp snapp picture ngn kawan2 n lecturers! :)

notakakiku: selamat berkonvo kalian!

4 comments:

nur anis said...

macam mana nak pakai benda alah warna hijau tu..aku tak reti..haha..

ztsuhaily abdmalib said...

ade dalam video. cume kau carik kat umconvo punye website.tak silap aku ade video die. cuz bende tuh mmg pelik pown! haihh -____-'''

Nies alhaQ said...

tahniah ^^v

ztsuhaily abdmalib said...

thanks nies alhaq! ;)