Followers

Saturday, October 08, 2011

kerja bongek. mmg kerja aku dulu, kini dan selamanye!

aku memang bongek
oh itu mmg suatu pengakuan yang berani.
artis pun x pernah mengaku mcm aku.
;P

dulu time sekolah rendah.
aku ade geng 606
yang sentiase bersama dengan aku
sentiase melakukan kerja-kerja bongek
sentiase support aku buat kerja-kerja bongek.
ahaks!

dulu time sekolah rendah
especially sekolah agama.
mmg port baik tuk wat kerja-kerja macam ni.
dulu sekolah agama kat masjid negara.
so, ade la time ustazah tak masuk
or terlambat masuk.
then time tu ade je idea-idea bongek datang. ;P

contohnye
kat masjid negara kan ade satu menara
so ade la one time ni
agaknye kiteorang time ni dah kekeringan idea-idea bongek.
so kiteorang pun setuju nak naik menara tu
menara tu ade lift
tapi time kiteorang datang tuh lift die rosak
tapi disebabkan keinginan nak  menara tuh melebihi segalanye
so kiteorang pun dengan gigihnye naik gune tangga!
menara tu tinggi kot!
kiteorang mmg sampai ke atas menara tuh
oh kalau la time tu dah ade kamera
mesti kiteorang camwhore sekejap kat atas tuh.
bole buat peace lagik! ;)

tu time skola rendah.
time skola menengah
kiteorang pernah yang kene kan budak laki.
buli skit2.
tu jer la.
:(

tapi bile dah masuk univ
banyak giler kerja bongek yang aku lakukan secara berjemaah
bersama kawan2 yang lain
seperti lepak dataran sampai suboh
karoke tgh malam sampai subuh
selebret birthday sampai suboh.
marathon study sampai lupe katil.
marathon wayang,
tgk movie midnite sampai awal pagi
haihh
banyak betul.
oh kiteorang mmg burung antu time university dulu

rindunye time university!
korang yang masih dalam univ buat la perkara-perkara bongek selalu
cuz perkara bongek selalunye
akan menjadi kenangan manis!
and konfem korang rindu bile korang da stat keje nanti!
or konfem korang rindu bile korang tengah menganggur kat umah
cuz sume tuh dah tak leh buat bile dah ade kat umah
nak balik lewat malam??
no way la.
mahu kene hambat ngn parang kontot!

ok now, nak share gmbr antare bende yang aku wat time bongek dulu
gambar ni kwn aku yg amik
ntah macam mane leh die jumpe bende ni pun aku tak tau.
tapi sumpah lawak bile pikirkan betapa bongek nye aku.
hahahaha



 benda bongek ni. aku wat time kat um dulu
aku buat kerana aku mmg bongek.
time ni ade pertandingan deco2 bersama eric.
then kiteorang hias la bilik dengan gantung bintang kat ceiling
so aku pun nak bajet buat wishing star
aku pun tulis la wish aku yg sumpah bongek ni!
hahahaha

now. aku dah tak aktif buat kerja2 bongek ni.
dah insap skit.
kalau buat pun secara kecik2an
ngn family tak berani nak buat perkara bongek macam ni.
ngn kawan je aku berani!
ahaks!

notakakiku: jom buat kerja bongek selalu! ;)

2 comments:

Nies alhaQ said...

apekah ?? huhu layannn^^v

ztsuhaily abdmalib said...

hahaha. sorry la. sy ni mmg camni. tu yg post pun senget smcm jep! ;)