Followers

Sunday, October 23, 2011

suami miliki 39 isteri and 94 anak? omg!



ni keratan akhbar kosmo 22oktober
omg!
terperanjat ok!
ade 39 binik?
94 anak?
omg hebat btol si suami ni
tabik spring sikit!!!
toing!toing!

bile bace berita ni
aku macam tertanyalakan
yela
pelik kot 39 binik?
ke ade lagi orang yg ade lebih 39 binik?
hurm..
aku mmg pelik
pelik sampai banyak gile soalan yang aku terpikir.

1. die ingat ke name2 binik die?
2. die ingat ke turutan isteri die?
3. die ingat ke malam ni nak tidur ngn binik no brape?
4. die ingat ke name anak2 die?
5. die ingat ke anak die punye umur?
6. mampu plak die nak tanggung 39 binik and 92 anak?
7. die ingat ke tarikh lahir binik2 die?
8. die ingat ke tarikh wedding anniversary die ngn binik2 die?
9. die ingat ke no ic binik2 die ngn anak2 die?
10. die ingat ke tarikh lahir anak-anak die?
11. die ingat ke umur anak2 die?
12. mcm mane dieorang hidup dengan jumlah yang sgt ramai tuh???
13. berapa kilo beras nak masak tuk satu family nie?

okay. aku kene stop questioning
sblom aku yang giler!
tp seriusly
aku mmg tabik spring kat die!
mmg awesome la.
duduk umah 4 tingkat
lepas ni kalau tambah binik.
kene la tambah tingkat kat umah die tuh.
ahaks. :P

notakakiku: ade orang susah nak carik pasangan hidup. and vice versa! =____=

No comments: