Followers

Saturday, November 26, 2011

anak buah aku berbakul2


malam ni aku rindu kat anak buah aku. 
so far aku ade 4 anak buah. 
banyakkan?
hahaha ;P
dan insyaAllah bulan 4 tahun depan
tambah lagi la anak buah aku.
hurm.. meriah la rumah aku nanti!
meriah la dengan tangisan dan rengekkan si anak kecil 
:)

aku rindu sume anak buah aku.
rindu nak main bersama
rindu nak perluk bersama.
rindu nak bergaduh bersama!
hahaha
aku memang suke pun gaduh dengan mereka!
sbb saje je nak cari pasal! hahaha

so, aku nak kenal kan ke empat-empat anak buah aku!

ni anak buah sulong aku!

bunyamin bin zulhelmy.
name die abang aku jumpe dalam surah yunus.
kalau tak silap bunyamin tu adik nabi yunus a.s
die antara anak buah aku yang paling bijak!
and paling petah bercakap!
dah hafal abc mase umur 3
main laptop mase umur 1 tahun
bile dah 3-4 tahun. dah pandai main game,
turn on and shut down lappy
now, da 4 thn die da  pandai main internet.
dah leh connect internet.
setakat google and youtube tuh apedal sangat. 
oh, die memang champion!



tgk die da pandai main chess.


--***--


ni anak buah no 2.
name bukhary bin zulhelmy.
baru 2 tahun.
tak pandai cakap sgt.
die lebih dikenali sbg si dahi jendol. hahaha
dialah anak buah aku yang paling champion dalam memekak, menangis, buat bising
oh sume tu die memang champion.
die ni so far paling champion bab makan.
suke makan. tp makan makanan kampung je.
yang lagi pedas. lagi die suke. 
orang melaka betul!
makan nasi goreng pedas, meehoon pedas. sume la die tibai.
susu pun kuat jugak. sape susu tak habis. tak yah sedih.
die boleh habiskan!
and now, semenjak ade kamera.
die suke bergambar!
and surprisingly, die photogenik!

ni sume gambar die yang fotogenik!

mari menuju ke bintang. :P

sy dah grad. awak bagaimana?

segenggam ijazah telah ku genggam

will u marry me?


--***--
ni yg ke 3


name zahra hafiya binti zulzhafry
die anak sulong angah aku.
die sgt la petah bercakap!
suke berkerut,
dan yang penting skali pandai menari!
haha sumpah kelakar tengok die menari.
dan die seorang kakak yang penyayang.
suke kat baby. 
sume baby die nak pelok.
and die jugak suke buli budak. hahah
tahun depan dapat adik. 
tak tau la camne.
mesti suke buli adik die.


sy suke berkerut!

kerut lagi.

sy tak sbr nak buli adik sy.

ni la antara gaye fiya joget!

--***--


ni anak buah paling kecik
name balqis batrisyia binti zulhelmy
die anak buah aku paling putih!
ntah mane ntah dapat kulit putih!
sumpah aku jeles! ;P
die paling digerami oleh sume.
sbb die comel. 
comel dengan gigi empat batang. ;P
die comel bile senyap je.
bile die nangis.
habis dah comel.
terus x comel.
sbb die nangis sgt la kuat!
saket telinga.
and die sangat kuat makan.
makan sume benda!
mknn mlayu, western sume die bedal. sushi pun die bedal! 
hahaha. yang kuat makan ni ikut maksu die! 
hahahhaa

sy begitu comel

dan sy begitu scary bile nangis!


hurm. panjang da tulis.tiber2 rindu makin meluap2. hurm bile la nak jumpe dieorang nie? :(

notakakiku: sy rindu mereka berbakul-bakul!




5 comments:

Anonymous said...

I am so much excited after reading your blog. Your blog is very much innovative and much helpful.

Anonymous said...

Some really interesting points you have written. Aided me a lot, just what I was looking for : D.

SHAFIQ HASHIM said...
This comment has been removed by the author.
Shafiq Hashim said...

Comelll, Cantik Pic..Teringat Anak Buah Sy..Selamat Berblog..Salam

ztsuhaily abdmalib said...

THANKS! ;) tu la kan? haihh =__+