Followers

Tuesday, November 01, 2011

gsc midvalley terbakar?

OHMAIGEE!
gsc midvalley terbakar?!!
giler lah!
terkejot beruk kot
bile dapat tahu berita  ini!
:(

giler sedih kalau btol2 terbakar
cuz ni la wayang paling best aku pernah datang!
best sangat!
seat best!
pop corn best!
ramai orang hensem!
pekerja pun hensem!
haihhh
 =____=


ke ni sume gimik je?
ke die orang tgh sembur ubat nak cegah denggi tu?
ke ade orang buat latihan kebakaran kat situ?
kot ye pun nak wat latihan kebakaran. 
beragak la.
punye byk tmpt nape mesti GSC!
pilih la tmpt lain. 
hadoii!

pic.twitter.com/3HFCEFp0
kredit gambar - @sayahappyslalu



kredit gambar - yahoo malaysia


kredit gambar - yahoo malaysia


well, ni sume still tanda tanye
tak tau pun detailsnye!
tunggu je la
kot2 ade kuar malam nie
kat buletin utama 
ahaks

habis dan punah la harapan 
aku nak tgk wayang .
nak tengok wayang
citer bakal suami aku
bersame bakal suami aku nanti!
=___=''

baby jgn sedih ye.
tak dpt tgk wayang kat gsc mid valley!
ahaks!

nampak gayenye
kene carik port baru tuk tgk wayang 
pas ni..
aku harap tempat yang aku pilih ni
tak terbakar plak pas ni..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


coliseum yg awesome! 
here i come! 
and please make sure ade citer IN TIME!
cuz me and my baby nak dtg!
hahahaha

notakakiku: sumpah hari ini. hari ting tong aku!


6 comments:

Zulfahmi said...

Terbakar sebab short circuit...

ztsuhaily abdmalib said...

oh ye ke! haih. harap2 cepat la ok nye! bole la pasni ronggeng kat situ lagik! ;(

nur anis said...

aduh..rugi bisness aku. panggung aku dah terbakar. haha

ztsuhaily abdmalib said...

hahahaha. jangan sedih2. bole claim insurans pas ni! ahaks! ;P anyway selamat bekerja anis!

SANDRA AZWAN said...

scary la....

ztsuhaily abdmalib said...

tu la. kalau ade orang yg tgk tgk wyg time tu. lagi parah. ;(