Followers

Saturday, November 05, 2011

selamat hari raya everyone!


salam. 
esok dah nak raya dah.
 tapi tak rase pun macam nak raya. 
yelah, ketiadaan ibu di sisi memang mematahkan semangat untuk raya!
 pastu abang-abang sume takde jugak. 
along balik terengganu. 
angah balik kelantan. 
anchik stay kl. haihh. 
tinggal aku sorang je la.

muke seposen kerane keseorangan!

hari ini aku balik kampung. 
aku balik bertiga je.
aku dengan makcik-makcik aku. 
hurm. sumpah sedih. 
takde ibu n abang-abang. 
kazen2 pulak 
sume raya kl.
hurm.
mesti boring nanti! 
mesti aku tak beraye nanti! 
baju kurung pun sure malas nak bawak balik kampung. ahaks! 

anyway,
aku nak wish

selamat hari raya aidiladha korang!

moga-moga tahun ni dapat lebih banyak daging lembu berbanding tahun lepas! 
moga-moga tahun ni lebih banyak orang buat kenduri berbanding tahun lepas!
so mari terjah rumah orang yang buat kenduri!!! ;
ahaks!


selamat hari raya aidiladha dari aku dan kampung. 

dan kepada mereke yang dah plan nak buat ibadah korban!

selamat menjalani ibadah korban!

semoga ibadah korban korang mendapat keredhaan Allah
Insya Allah
amiin

di raya korban ini, 
aku juge harap jumlah lembu yang dikorban lebih banyak
daripada jumlah manusia yang terkorban!
so drive safely korang!
ingatlah orang yang tersayang!
semoga korang selamat sampai ke destinasi masing-masing!
#peace!

drive bebaik korang!

notakakiku: selamat hari raya aidiladha everyone!



No comments: