Followers

Thursday, December 01, 2011

aku adore mereka!

hurm. hari ni dah 1 december. aku boring duk umah.xde keje.duk menghadap laptop je.hari-hari menghadap laptop. facebook. twitter. blog. email. jobstreet. ok. boring. 

now aku nak bg list wanita yang aku amat adore! 


 QUEEN RANIA. 



ok. aku mmg adore die sangat-sangat. die cantek! die bijak! and sangat la wanita korporat! aku memang kagum dengan die. die macam almost perfect lah! kagum.kagum.kagum.  sape yang tak tahu. queen rania ni queen kat jordan. die kahwin dengan king jordan. die mmg sgt aktif dengan kerja-kerja amal. pergi sane pergi sini buat kerja amal. oh mulia nye hati die! ;)




HEIDI KLUM



oh, heidi memang sangat la superb dalam modelling. seantero dunie tahu name die. die pun sangatlah cantik! yelah supermodel kan? mesti lah superb! =) and part paling best yelah. die kahwin dengan seorang lelaki yang sangat biasa. biasa dari rupa. nak kata kahwin sebab harta pun tak jugak. sebab harta heidi lagi banyak dari harta lelaki itu.. hurm. dan die sangat-sangat sayangkan lelaki tu! lelaki yang bertuah tu name SEAL. perkahwinan die dengan seal sangat-sangat la macam beauty and the beast. oh mulia nye hati die mencintai lelaki seperti tu. hurm. tak mcm aku. lelaki kureng skit jer. tolak tepi. hurm. =__= now die dah ade 4 anak Leni, Henry, Johan & Lou.





walau macam mane pun aku adore mereke due ni. ade lagi satu wanita yang teramat lah adore! adore sangat-sangat!  walaupun die tidak lah sekaya mana, walaupun die tidak lah hebat mana, walaupun die tidak lah secantik mana seperti due queen rania dan heidi, aku tetap adore die!

name die:


 AZIZAH BT MD JUNID. 



beliau ni wanita yang biasa-biasa aje. berkerja untuk membesarkan anak-anak. gigih dengan setiap ujian yang melanda. bermula dengan kematian atuk, nenek, anak ketiga, dan akhir skali, ayah. beliau tetap tabah. tidak pernah mengeluarkan air mata kerana menangisi permergian orang yang tercinta. hanya doa yang beliau kirimkan buat orang yang beliau cintai. hurm. aku sangat adore dengan beliau! kerana beliau IBU saye!

ni family saya. :)





notakakiku: tak sabar tunggu ibu balik sabtu ni! ^___^

6 comments:

khatgrafik said...

Hmmm, tersentuh hati...

ztsuhaily abdmalib said...

hurm. thanks! ;)

Hans said...

Rania antara tokoh wanita yang bijak dan cantik
:-)

http://hanspunyablog.blogspot.com/2011/12/review-filem-ombak-rindu.html

ztsuhaily abdmalib said...

betul2. mmg patut jadi queen! ;)

farok313 said...

sape die ni??admin kalau ade mase, komen lah entri ni ye..:)
http://farok313.blogspot.com/2011/11/jenis-jenis-dan-fesyen-tudung.html

ztsuhaily abdmalib said...

yg first tu queen kat jordan. yg 2nd tu supermodel. yg ketiga tu ibu sy! ;)