Followers

Saturday, December 24, 2011

another awesomeness dari SITI NURHALIZA!

dipagi hari yang hening ini, tatkala sedang sibuk berfesbuk, 
sambil menonton maharaja lawak mega OSBON, 
sambil tu jugak sibuk menelaah subjek feberet aku seumur hidup. 
subjek GOSSIP artis malaysia! 
so, tengah-tengah menelaah subjek ni.
aku terpandang gambar yang awesome! 
gambar siti nurhaliza! ohhh, cantekkk betoll SITI NURHALIZA!

gambar ini di ambil tuk majalah GLAM.
kreatif betul dieorang yang menjadikan siti nurhaliza kepada MADONNA. 
memang jadi sgt. nampak muke madonna yang salu makan sambal belacan. :) 
serius cun! tak sangka siti mampu jadi fotogenik setahap ini! 
oh, aku adore betul dengan mereka yang buat siti macam ni! 
mampu buat aku terkesima! 
SITI mmg AWESOME!

berikut aadelah gambar cover GLAM yang ade muke SITI yang ala-ala MADONNA 
dan disusuli dengan gambar MADONNA yang dieorang amik sumber inspirasi!
enjoy!
yang gambar madonna tu, aku pakai agak2 je. 
puas jugak la search gambar madonna
and carik mane2 yang lebih kurang.
mungkin ini la kot. 
gambar yang dieorang amik sbg inspirasi!
hehehe


siti glam
siti sebagai minnie

madonna sebagai minnie

siti glam
siti dengan gaya samurai

madonna dlm NOTHING REALLY MATTERS 

siti madonna
ni gambar siti yang paling aku suke! cantekkan?

ni pulak gambar madonna. :)

siti madonna
ROCK nye siti!

Madonna mmg ROCK pun! ;)

setelah tgk gambar ni. aku rase siti dah macam supermodel. sbb gambar ni sume mmg awesome-lah!

notakakiku: siti, awesome lah! ;)


2 comments:

:: Cik Nur :: said...

Minat siti juga.. :)

ztsuhaily abdmalib said...

especially dlm gambar-gambar ni! ;)