Followers

Sunday, December 11, 2011

mph book carnival! mmg oh yeah!

heyloo! lame giler tak hupdate belog yang chanteq ni! hahah chanteq ker?? anyway aku baru je balik dari MPH BOOK CARNIVAL kat MIDVALLEY. ok la jugak. ade la jugak bende nak di beli. beli buku dgn harge yg super murah! wohooo!



semalam before nak mai midvalley ni, ade gak tanye beberape member yang dah pergi. just nak tanye2 la kan. samaada best ke tak book carnival ni. mule2 tu takot gak. takot penuh melampau. tp xde bende nak beli. wat penat badan je datang jauh2.

tapi bile dah datang sane. mule2 nampak macam omg! penoh giler. mule2 jalan macam tgk jer. xde pun buku nak beli. tp bile dah 2nd round. jalan-jalan, baru nampak ade buku nak di beli. ok la jugak. masih boleh bace lagi. harge pun murah. RM 10 JE. :) aku beli 2 buku je. tak pernah bace buku ni. tp pernah nampak. dulu kinah ade bace. so assume mcm best la. ahaks. ni due buku yang aku beli.



 

kalau xde less. xde jugak aku beli. sbb tadi mase pergi mph bookstore die. saje la gedik pergi cek harge sbenar. hurm. memang diluar kemampuan la kan. satu buku jer rm 60 ke atas. ahaks. so, now aku sangat tak sabar nak bace 2 buku nieyh! hehehe. anyway sape yang lom pergi mph book carnival pergilah. ok la jugak. kene carik buku dengan penuh passionate. sbb buku merata-rata. ahaks

No comments: