Followers

Monday, January 23, 2012

si mate besar sugar glider!

oh sugar glider! itu lah yang tengah menjadi tangga pertama dalam senarai topik terhangat kat rumah! ini sume gara-gara abang keSAYANGan aku! die yang terlampau taksub dengan sugar glider. aku yang terpakse dengar impian die untuk beli sugar glider. beli dengan duet aku! ahh! memang pandai bodek betol mamat ini. =__=''

tak tau la kenape si abang aku ini boleh minat sangat kat sugar glider ini. hurm. aku tengok sugar glider tu biase je. macam tupai-tupai lain yang bersepah kat atas pokok kelapa dan rambutan kat kampung. tak banyak beza. still tupai!

suggie yg menjadi igauan anchik!

peek-a-boo! comel!

so semenjak abang aku pulang dari sarawak. hari-hari die citer pasal binatang feberet die ni! sampai muak dah gegendang telinge aku dengar. rase mcm nak muntah aje! hahaha tp bile dah tgk btol2. comel tu mmg la comel. tp harge die pun comel!ahaks!

comel kan saye?

so abang aku ni tengah duk mimpi2 dengan angan2 die dengan sugar glider! sian die. sampai siap google, siap survey kat mid, carefour, pasar malam. sume tmpt die nak survey. smpai suruh aku tanye kat kinah. sbb adik kinah pun ade bela seekor! haihhh. taksub betul abang aku ni kat sugar glider! 

now, aku terpakse la buat2 layan minat abang aku. nak wat camane. die kan abang keSAYANGan aku! hmppphhh! kepade yang ade bela sugar glider, bole la tolong aku menyelesaikan masalah abang aku yang sgt2 taksub dgn sugar glider nieyh. =___=

suke giler dgn cage die ni! comel!


notakakiku: suggie mode activated! gambar2 ni aku pinjam kat http://mysugargliderstore.blogspot.com

4 comments:

nur anis said...

untuk selesaikan masalah tu, kau kena belikan jugak sugar glider tu..huhu

0 Ha NI said...

agakagak berape melabur ??

ztsuhaily abdmalib said...

anis: hahaha muke sepuluh hinggit harganye. 2-3 ratus la jugak! baik beli jam! ;P

ztsuhaily abdmalib said...

ohani: erm. ade gak kire-kire at least kene ade 400 lebih. tu termasuk cage ngn eksesori die skali! T__T