Followers

Friday, March 23, 2012

blogger yang saya suke!

assalammualaikum.

disebabkan saya ini suke baca belog orang. tp jarang2 tinggalkan kesan dengan menaip komen, shoutout dan sebagainye. oleh itu. saya isytiharkan diri saya sebagai silent reader yang tidak bertauliah dan tidak bertanggungjawab dalam menjalankan tugas sebagai blogger.

erm.bile saya banyak membaca belog2 orang. sejujurnye  ade beberapa perkara yang saya tak berape nak faham. dan ade juger beberapa perkara yang menarik minat saya. contoh perkara yang saya menarik minat saya:

" kenapa belog die ni cantik sangat?"

"macam mane die buat header macam ini?

disepanjang berbelog tu memang wujud bermacam2 persoalan. tapi nak buat macam mane. bukannye ade kaunter pertanyaan nak pergi tanye. ;( so terpakse simpan dalam kotak fikiran ni.

dan bile banyak belog kite bace. mesti kite akan ade feberet blogger. blog yang selalu kite bace, menelaah dan follow. contohnye macam:

beautifulnara - port paling best tuk tahu gossip2 terkini. dah tak main dah majalah2 gossip macam zaman sekolah dulu. jimat duit!

 

blogserius - fakta yang menarik lagi tertonggeng tonggeng membaca. now, dah tak payah beli ensiklopedia. bukak blog ni. cukop 1001 fakta. ;P

 

dan macam2 la.

tapi ape yang menariknye. sebenarnye saya lebih suke tengok blogger yang suke reply comment2 blog reader. sbb bile blogger tu comment at least die tunjuk sikap menghargai orang yang datang blog die. bile die reply komen, sure lebih ramai yang akan datang blog die. 

but if die buat post. then orang komen berjela2. hurm. rase macam wartawan yang menyampaikan berita jer la. xde 2 way communication. :(

but, tak semua blogger yang macam wartawan. ade juger blogger yang cool lagi menghargai blog reader yang dtg blog die. :)

notakakiku: blogger support blogger. ;)

2 comments:

Mk Syahir said...

ooo..suke gosip ye..meh tengok blog sy plak =)
-MKS-

ztsuhaily abdmalib said...

yup2 suke! ;)