Followers

Wednesday, March 14, 2012

la la la Kerjalah!

salam. lame tak berbelog. sibuk benar. sampai tak sempat nak berbelog. erm. rasenye takde la sebok mane. takde la sebok sampai tak tidor malam. cume sebok sampai saket kepale je. sikit lagi migrain la tuh. =___='''


lately ni sibuk ke sabah. jalan2 makan angin. sambil carik calon suami. hahaha. untung2. dapat sorang sabahan yang kaye raye! hahaha ;P sebenarnye gi sabah ade meeting. one day trip, pergi pagi. balik petang. ohh. sumpah penat.. otak penat sbb satu hari tension dgn kerja. badan pun penat sbb gerak gi airport kul 6 pg. balik sampai rumah dah dekat 12 malam. haihhh =__+ nasib2..


ohh yeahhh! im mommy's little quantity surveyor!

tapi dikesibukan aku tu. aku masih sempat carik mood untuk buat2 bende2 tak berpekdah lagi tak bergaji. macam time2 sibuk ni la rajin bace novel, rajin tgk movie, rajin tgk tv. habis kerja sume terbengkalai. =___=


tapi ade gak positifnye bile buat kerja2 tak berpekdah ni. sbb kadang2 bile kit buat kerja2 mcm ni. release skit bebanan kerja, ketensionan kerja. and ketensionan hidup. :(


now, aku tgh duk layan satu novel yg sentiase jadi feberet aku. ade lah dalam 10 kali bace. tp still xjemu. bahkan bagi aku inspirasi tuk bekerja dgn lebih tekun. cheeewaahhh!


buku ni mmg best giler! tajuk SEJUJUR HATIMU. heroin dalam citer ni kerja QS. same mcm aku. so dlm cerita ni die ade lah bg brief skit pasal kerja tu. so sdkit sebyk aku terdorong nak jadi QS mcm heroin dalam novel ni. lepas tu, part paling best, ialah bile heroin tu kawen dgn DOKTOR. omg! best giler! lagi la aku bersemangat nak jadi QS dgn harapan one day aku pun kawen dgn DOKTOR! hahaha berangannn!!!


novel pilihan! bestt wooo!

tapi siyesly, macam best je kawen dengan DOKTOR! ade sape2 doktor yg single kat sini? leh la tinggalkan no fon anda kat ruangan komen. ok? hahaha ;P

sangat setuju!

notakakiku: hari2 mimpi nak suami DOKTOR!;P

2 comments:

nur anis said...

haha...kau kena selalu pergi klinik la macam ni..tapi kalau kau asyik fly je..dapat laki pilot je la...=p

ztsuhaily abdmalib said...

hahaha. macam tu ker? takpela. pilot2 pun pilot la. janji kacak! hahahahhahaha