Followers

Friday, April 20, 2012

HIJABISTA yg so HIJABISTA!

semalam baru jer beli majalah baru lagi hot macam pisang goreng kak linda yang panas lagi sodap kalau dicicah dgn kicap pedas. majalah ape lagi kalau bukan majalah HIJABISTA!


first time nak beli tu. macam pikir 2 kali. satu nak beli sbb tgk content die. and dua sebab tgk harge die! woot2. harge die mengancam habis! mengancam bak diana amir kat front cover ni. ahakss!

biler dah beli go through la sekali. hurm ok la. not bad. content die banyak input. cume bab gambar je. hurm. too fashionista + hijab. memang tepat skali dengan nama majalah. HIJABISTA!

tapi aku beli just for fun je. nak tgk2 je. bukan lah nak jadi HIJABISTA! hurm tak layak kot! dan xde sebab nak jadi HIJABISTA. aku fine dgn pemakaian aku skrg. simple! ;P

well, aku harap dgn ade majalah ni. harap dapat tarik ramai tuk pakai tudung. mcm artis2 kite sekarang! ;)

bak kate wardina:

"we are covering our head. not our mind! ;)"

notakaki: aku hanye tukang  bace HIJABISTA. :)

3 comments:

nur anis said...

wehhh..sekarang ni aku dah pakai tudung indon je..pakai tudung bawal pun dah kekok, apa tah lagi nak belit-belit..hakhak

ztsuhaily abdmalib said...

hahahaha. aku tak bole sgt la nak pakai tudung ariani tu. now asik pakai bawal je. senang skit. kadang2 je pakai selendang. :) hijabista sgt! ;P

OUTBOUND TRAINING DI MALANG said...

selamat siang sahabat..

sedikit berbagi inspirasi siang...

"belajar dari filosofi semut:
sesibuk apapun ia mencoba bertanya tentang kabar saudaranya atau hanya sekedar melempar senyum.
sebab senyum adalah hiasan terindah dari setiap raut muka seseorang.."

sudahkah anda tersenyum dengan saudaramu?

mari berbagi semangat serta senyum terindah kita untuk meyambut siang yang meski panas tapi kita tetap dingin dengan hati kita yang penuh dengan cinta sesama saudara..^^
kami tunggu kunjungannya ya http://www.nolimitadventure.com/