Followers

Wednesday, April 08, 2015

Minat Baking La Pulak



Assalammualaikum w.b.t

Lama tak menulis. Tetibe je rase nak menaip hari ni. Maybe sebab tengah relax kot. Takde kerja sangat. (Banyak la kau zetty) :P

Recently aku minat baking. haha. Tak percaya jugak aku minat baking. Sbb aku tak confident dengan hasilnye nanti.  hehe

Dah 2 minggu dah ni. Aku buat Oreo Cream Cake & Pavlova. Dua -dua ni aku ikut resepi dan perasaan hentam kromo aku je. Alhamdulillah dua-dua menjadi la jugak. Still bole makan. Tak campak lagi ke dalam tong sampah. :)

Inilah Oreo Cream Cake :)

Pavloa Anggur :)

Bile dah buat start baking. seronok pulak rasenye. Rase nak belajar lagi. tp so far. Aku berani cuba non baking cake jer. Just main letak2 dalam mangkok and masuk dalam fridge. 

Maybe bile dah confident baru aku buat cake yang susah-susah yea? :)


2 comments:

Syaza Raihanah said...

Minat jugak baking ni. Tapi Oreo Cream Cake dgn Pavlova belum cuba buat lagi. Hehe

ztsuhaily abdmalib said...

Bole Cube yea. :)
Nanti sy postkan resepi die. mudah saje. :)